Pulsvanter og grønne utfordringer

Nå er årets siste håndlagde julegave ferdig. De er laget for å passe til en hals jeg har strikket tidligere. Årets første snø har dalet her også :)
Pulsvarmerene er strikket i alpakka - etter oppskrift hos TantKofta.  Hun har en flott blogg med en mengde gode oppskrifter.

Hos Pinnekroken har de gående en utfordring. Det skal være noe rødt eller grønt - heklet eller strikket. Fra fjorårets heklerier har jeg valgt å delta med mitt lille juletre. Oppskriften ligger til høyre i bloggen, så det er bare å prøve seg for den som vil.

22 kommentarer:

  1. Stemningsfullt med de grønne trærne du har laga.Stilig.
    KLem

    SvarSlett
  2. Vi har kun regn regn og atter regn :)

    Dejligt du er færdig med de hjemmelavede gaver .

    SvarSlett
  3. Siste julegave allerede, det var ikke dårlig! Fine var de også. Juletrærne er superfine! :)

    SvarSlett
  4. Takk for tips på pulser, jeg liker selv å bruke slike.
    Så flotte de trærne dine!!
    Kos deg mot helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hvor er de bare søde de juletræer, og fint sat op. Dine pulsvarmere ser søde ud også, takker for linket til opskrifterne.

    SvarSlett
  6. jeg husker de juletrærne. De er så fine.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Veldig koselige og stemningsfulle trær! Pen dekorasjon!

    SvarSlett
  8. så flotte pulsvarmere og flotte juletreer,klemmer hege

    SvarSlett
  9. Kjempefine pulsvarmere og ikkeminst de juletrærne!! Jeg hekler jo for harde livet i rødt om dagen, kanskje jeg skulle melde meg på den rød/grønne utfordringen ;)

    GOD HELG :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  10. Nydelige juletrær;) og pulsvarmere;)
    Her er det flatbrødbaking i dag.
    Ute er det deilig nysnø og 2 minusgrader.

    Ha en flott fredag;)
    Adventshilsen fra Ann-M.

    SvarSlett
  11. Flotte pulsvanter og nydelige juletrær!
    En sjarmerende og koselige liten dekorasjon du har laget! Herlig med den pynten på trærne! :)

    SvarSlett
  12. Tipset om pulsvarmerne skal jeg se nærmere på. Takk!!
    De er så koselige de juletrærne.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  13. Så lekre bilder og flotte vanter. Snøen er så fin på bilde :) Her hos oss er det full vinter, men det er ikkje så veldig rar, det er då midt på vinteren og snart Jul ! I år blir det skralt med juleførebuingane her i garden, approoopoo, garden, stova ser ut som ein utandørskennel ! Vi lurer sterkt på om vi skal ha juletre i år, i så fall må det sikkert kvistast ganske langt opp, eller stå på eit bord, eller sette det i ein binge !

    Det er travlet for ei gammal dame å ha kvalp, men du verden så kjekt det er og så er han sååååå skjønn !! Og klok !!

    Det blir nok lite tid til blogging og besøkskommentering, men håper på å stikke innom igjen før Jul.

    Stor klem frå Petrine og Barnum

    til Frodo-gutten og matmor

    SvarSlett
  14. Pulsvantene ser kjempefine ut og juletrærne er så søte. Lykke til i utfordringen! Koselige bilder :)

    SvarSlett
  15. Nydelige pulsvarmere og ikkje minst superfine juletrær:))

    SvarSlett
  16. herlige juletrær og vakre pulsvanter :D Du er flink!

    SvarSlett
  17. Rigtig flotte pulsvarmere og skønne juletræ.

    SvarSlett
  18. Oi, du store min. Pulsvarmere var fine, men juletrærne var jo bare kjempeflotte. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  19. Så flink du er, bidrag hos Pinnekroken også i julestria. =)
    Ha ei fin adventstid videre.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  20. Vilka söta små granar!
    Ja, gömma julklappar kan vara en riktig utfordring, både för tvåbenta och fyrbenta :)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)