Nyttårs-give-away !

Nå er det knappe 5 dager igjen av dette året. 2011 har jammen flydd fort avsted. Mange håndarbeidsprosjekter har blitt fullført, men fremdeles ligger endel UFO'er rundt om. Målet for 2012 må bli:
* fullføre noen uferdige objekter
* lære å strikke forskjellige hæler
* prøve pjoning
* delta på Projo's strikkehelg (hørte det var så hyggelig sist)

Jeg ønsker å avslutte 2011 med en Nyttårs-give-away her på bloggen! Man får ganske enkelt delta ved å kommentere under. Trekning blir 14. januar 2012.

Første pakke er 100 g Odin fra Viking of Norway.

Andre pakke er 100 g Fantasi fra Järbo.

Tredje pakke er ett par øreringer fra et prosjekt som jeg gjerne vil oppfordre alle til å ta en titt på - LittXtra.no. De hjelper Fillipinere med å lage egne arbeidsplasser. Alt de lager er av resirkulert materiell.

Romjuls-hilsen fra

123 kommentarer:

  1. Det är klart att jag tar chansen, fina vinster.
    Helt otroligt att vi snart skall skriva 2012 i almanackan. Många må gott kramar

    SvarSlett
  2. Så fin en give away. Jeg har ikke rigtig nogle nytårsforsæt i nu, men måske der dukker nok en op.

    SvarSlett
  3. Godt nytår til dig og dine.
    Jeg vil elske at vinde en af de fine gaver.

    SvarSlett
  4. Takk for inspirasjon og ideer. God Jul og godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  5. God jul! ..håper du har kost deg så langt;)
    Nydelige gaver, så jeg er gjerne med!

    SvarSlett
  6. Så fine gaver! Jeg prøver lykken :)

    SvarSlett
  7. Hei, så flotte gevinster du har. Jeg vil gjerne delta. Fortsatt god jul og godt nytt inspirasjonsrikt år til deg. Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. God fortsättning till dig också :) Så kul med en liten utlottning i mellandagarna!Ha det fint:)

    SvarSlett
  9. Så fine ting du udlodder - og hvor er projektet med egne arbejdspladser dog en god ide
    Fortsat rigtig dejlig jul.

    Marianne

    SvarSlett
  10. Prøver lykken .... med de flotte gaver
    Godt nytår til dig & dine kære
    Kærligst Ulla

    SvarSlett
  11. Dette vil jeg være med på:-) Jeg har selv noen planer for 2012 og strikkehelgen hos Projo er også en av mine mål . kanskje vi treffes:)

    Fortsatt fin romjul til deg:-)

    SvarSlett
  12. Jaaa , du skal da med til træffet hos Projo , det er nemlig som du selv skriver hyggeligt :-))
    Vil da mægtig gerne hilse på dig , håber vi ses !!

    klem

    SvarSlett
  13. Blir gjerne med.Flotte gevinster.
    Ha en fortsatt fin romjul.
    :)

    SvarSlett
  14. Så fine gaver.jeg ønsker å være med.Jeg ønsker deg en forsatt God romjul.Hilde

    SvarSlett
  15. Så fina garner, jag är gärna med och försöker vinna :)

    SvarSlett
  16. Gott Nytt ÅR! Vill gärna delta jag också! Kram Annika

    SvarSlett
  17. Jeg prøver lykken! Godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  18. Tack för hälsningen hos mig.

    Önskar dig en fin fortsättning på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt År.

    Jag skulle bi riktigt glad över örhängena de är så fina:o))

    Kram
    Gunilla

    SvarSlett
  19. Ønsker deg en deilig og rolig romjul og håper du nyter de siste dagene av dette året.

    Så flott prosjekt med de øredobbene! Det skulle vært morsomt å vinne en av de pakkene over her ja.

    Romjulsklem ToneB

    SvarSlett
  20. Godt nytår til dig og dine. Flotte ting vi kan være heldige at vinde.

    SvarSlett
  21. Jag vill gärna vara med och försöka vinna. . .

    SvarSlett
  22. Så hyggelig avslutting på året da - jeg vil gjerne prøve lykken :-)
    Ellers får jeg bare si takk for utrolig mange hyggelige blogg-poster med inspirasjon og gode ideer. Dette er virkelig en hyggelig blogg å følge. Fortsatt riktig god jul, og lykke til med de gode planene for 2012 :-)

    SvarSlett
  23. Godt nytt ufo-fritt strikkeår :-)

    SvarSlett
  24. Masse gode forsetter her ser jeg! Blir gjerne med på trekningen av disse flotte premiene♥
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  25. Så hyggelig at du vil ha en Give-away! Jeg vil gjerne bli med. Jeg er ofte innom bloggen din og ser på det du lager. Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  26. Mål må nok jeg også sette meg, så koselig og se dine!! :)

    SvarSlett
  27. Det er alltid kjekt å ha litt mål, ikkje alltid like lett å nå dei. ;) Ønskjer deg ei fin romjul. Så flotte gåver du har tenkt å gi vekk! Her vil eg gjerne vere med.

    SvarSlett
  28. God fortsättning och Gott Nytt år1
    Jättefin blogg!
    OCH jättefina vinster!
    jag vill gärna vara med! :)
    Tack!
    Hälsningar Ingrid G.

    SvarSlett
  29. Til lykke med jula! Nydelige gaver du vil gi bort, sjøl om jeg har strikkefri nå noen dager så kribla det faktisk da jeg så det fine garnet:) Jeg er herved med:))

    SvarSlett
  30. SÅ hyggelig i mellom jula!! Jeg vil gjerne være med!! AnneKari:-)

    SvarSlett
  31. Flotte gaver og spennende prosjekt som jeg absolutt vil se mer på.
    Pleddet til niesen falt virkelig i smak. Har fått bestilling på et til fra moren, men tror jeg skal vente til over nyttår før jeg begynner på det.

    SvarSlett
  32. Glædelig jul. Jeg glæder mig til at følge dig i 2012 også. Virkelig flotte gaver - jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlett
  33. Å, så hyggelig! Dette vil jeg gjerne være med på. Takker samtidig for mye inspirasjon i løpet av året som snart er omme! Gleder meg til å følge deg til neste år :)

    SvarSlett
  34. Ønsker deg en riktig god romjul. Så flotte gaver, dette vil jeg gjerne være med på :)

    SvarSlett
  35. Önskar dej en skön romjul. Visst vill jag vara med i din give away och jag länkar på min blogg också.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  36. Ønsker deg fortsatt god jul og et godt nytt år. Ønsker deg også velkommen til Projo sitt strikketreff :-))))

    SvarSlett
  37. Fantastiske gaver, jeg er med ;o)
    Gode ting du sætter dig for at lære i 2012, men jeg ved ikke hvad pjoning er for noget ?
    Jeg glæder mig til at følge dig her på bloggen i 2012 og vil ønske dig og familien et rigtig godt nytår.


    kram Helle

    SvarSlett
  38. Fristende premier!! Jeg er med :)
    Klæm

    SvarSlett
  39. Fortsatt God Jul! Blir gjerne med på din gi-bort :)

    SvarSlett
  40. Inspirerende blogg :-) god jul!
    Den strikkehelgen... Høres ut som noe jeg bør undersøke nærmerere...

    Ingeborg

    SvarSlett
  41. FLott blogg du har. Jeg vil gjerne være med på Give-away.

    SvarSlett
  42. Strikkemål er lurt. Lykke til med dine.

    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min:-) God romjul.

    SvarSlett
  43. Så koselig å starte med gi vekk da. jeg blir med og ønsker meg litt garn vet du.
    Klem

    SvarSlett
  44. Hei, så hyggelig og flotte premier.
    Jeg vil gjerne være med.
    Klem Tone

    SvarSlett
  45. God jul og godt nytt år til deg Ulla_Bella. Jeg har vært innom mange ganger, men aldri lagt igjen spor. Men du lager så mange fine ting og jeg er veldig interessert i spinningen din. Har lyst på rokk selv. Jeg kommer til å forsette å luske rundt her og byte synet av det du lager:)

    SvarSlett
  46. Oi, dette vil jeg svært gjerne være med på. Flotte premier. Ha en fortsatt fin romjul

    SvarSlett
  47. God Jul og Godt Nyttår!

    Har lest på bloggen din en stund nå, du gir meg masse inspirasjon.

    Dette vil jeg gjerne være med på.

    SvarSlett
  48. Prøver lykken her jeg og.. fortsatt god jul og et riktig godt nytt år til deg!!!

    SvarSlett
  49. Så snill du er
    ønsker deg en fin romjulsdag
    ingvild

    SvarSlett
  50. God fortsättning. Du har en så inspirerande blogg. Mycket fin sådan. Vill mycket gärna vara med i lottnigen. Lite nyfiken på Odin garnet ser mysigt ut. Du har fina priser. Nu hoppas jag på turen o håller tummarna. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvarSlett
  51. Så koselig med giveaway da :-) Det ser ut til at jeg har en del av de samme planene for det kommende året som deg ;-)

    Ha ei fortsatt fin jul - klem Siv

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne delta på din superfine Giveaway. Og lykke til med målene for neste år!

    SvarSlett
  53. Så gøy med en nyttårs-giveaway! Klart jeg vil være med å prøve å vinne en av de flotte premiene :)

    SvarSlett
  54. Flotte gaver, Ulla-Bella!
    Jeg er med, og jeg vil gjerne "sladre" om
    din nyttårs-give-away!

    SvarSlett
  55. Vilka fina vinster! Jag vill pröva lyckan!
    God forsättning och gott nytt år.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvarSlett
  56. Til lykke med jula:)
    Nydelige garnpakker. Skal sjekke ut LittXtra.
    Ellen :)

    SvarSlett
  57. men oj så mycket fint du lottar ut.. Jag vill gärna va med o tävla.. länkar från min blogg..

    SvarSlett
  58. va kul skulle vara att vinna detta fina saker jag vill vara me kram maria

    SvarSlett
  59. Veldig fine gaver Ulla-Bella! Og en fortsatt god romjul til deg også :-)

    SvarSlett
  60. Hei :-)
    Jeg tittet innom for å si God Jul til deg :-)
    også får jeg være med på give away samtidig :-)
    heldige meg :-)

    God Jul :-)

    SvarSlett
  61. Vilken härlig give away! Häftigt att du har ett sånt speciellt tredje pris också. Men garnet ser ju också väldans ljuvligt ut! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Önskar dig också en god fortsättning!

    SvarSlett
  62. Flotte gaver, og rigtig gode nytårs fortsætter. :)

    SvarSlett
  63. Jeg blir gjerne med Ulla-Bella!
    Flotte premier! Og så flott at du støtter opp om sånne fine prosjekter!
    Fortsatt god jul!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  64. Takk for mange flotte innlegg i året som har gått. Jeg ønsker deg ett fremgangsrikt Nytt År.

    SvarSlett
  65. God fortsättning! Och självklart vill jag gärna vara med och tävla! :)

    SvarSlett
  66. Vilken fin blogg du har och utlottning dessutom! Vill så gärna vara med och pröva lyckan på det nya året.
    GOTT NYTT ÅR till dig! //BiZen
    bizenpysslar.blogspot.com

    SvarSlett
  67. Det er greit å "rydde det gamle året ut", og gjøre klart for nye prosjekter, blanke ark og fargestifter! Jeg takker for super inspirasjon og ønsker deg et eventyrlig nyttår!

    SvarSlett
  68. Akkurat det med å bli med på en strikkehelg/ festival eller lignende har jeg også et mål om i løpet av 2012. Hørte også om et koselig strikketreff i Bergen hvor de besøkte Hillesvåg Uldvare fabrikk. Jeg må nok være litt mer frempå om jeg skal klare å få med meg NOE av alt det spennende som skjer i strikkeverdenen.

    SvarSlett
  69. Første gang jeg er innom din side, må si den er veldig fin :-)
    Har tatt opp strikking igjen etter år med dårlig nakke,skuldre og rygg.
    Så jeg ligger på ryggen i sofan og strikker luer,sokker og tepper til disse babyene som får en tøff start i livet. Er Åse Sykehus som får mine plagg :)

    Jeg kommer nok til og titte innom her igjen :)

    Foe noen fine premier du har da:) heldig dem som vinner disse :)

    God Jul videre,

    Hilsen RandiMathea

    SvarSlett
  70. Vill gärna vara med i utlottningen. Har ingen egen blogg men följer din.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvarSlett
  71. Fant bloggen din for første gang i dag. Kjempefin side, jeg kommer til titte innom med jevne mellomrom. Hilsen Siv

    SvarSlett
  72. Hei... :O)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år... :O)
    Ser at målene dine for 2012 ikke er så langt unna mine. Bl.annet har jeg veldig lyst til å delta på sommertreffet til Projo, akkurat som deg!
    Et annet mål er at jeg skal bli flinkere til å kommentere når jeg kommer på blogge-besøk... :O)

    Klem

    SvarSlett
  73. Jag vill gärna vara med i din fina give-away. Gott Nytt År!

    SvarSlett
  74. Innom for å ønske deg et feiende flott nytt år! Hyggelig overraskelse at du har en Nyttårs-give-away!

    SvarSlett
  75. Gott Nytt År!
    jag är gärna med och försöker vinna

    SvarSlett
  76. Så fine mål du har satt deg for det neste året! Jeg kunne også tenkt meg å lære pjoning! Og for en koselig give-away, herlige gaver.

    Ønsker deg en super nyttårsfeiring =)

    SvarSlett
  77. Fine mål for 2012 du har gitt deg selv! Flotte gaver som jeg gjerne er med på...ønsker deg et inholdsrikt og godt nyttår.
    Nyttårsklem fra Kristin

    SvarSlett
  78. Vilka härliga färger i Odin-garnet. Klart man är med. Gott nytt stick och blogg-år på dig.

    SvarSlett
  79. Vad roligt att hitta din fina blogg! Jag är gärna med i din utlottning! Önskar dig ett Gott Nytt År!!!
    Kram
    Christina

    SvarSlett
  80. Så fine pakker du skal gi bort! :D

    Godt nyttår til deg og dine!♡

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  81. Hiver meg med og ønsker deg samtidog godt nytt år.

    SvarSlett
  82. Jag är gärna med i utlottningen.
    Önskar dig ett gott nytt år!
    Kram!

    SvarSlett
  83. Dejlige gevinster

    Kig ind hos mig, du har nemlig vundet min give away

    Stine:)

    SvarSlett
  84. Jeg vil gjerne også være med her.

    Ramlet tilfeldigvis over bloggen din for en tid siden. Her er det masse inspirasjon å hente.
    Du lager veldig mye flott.

    Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  85. Jeg vil først og fremst skrive det jeg kom inn på bloggen din for :) Det er for å si at jeg syns du har hatt mange flotte innlegg, og jeg gleder meg til å følge deg også i 2012. Jeg ler iblant høyt når jeg ser sauer (figurer) her og der, da det får meg til å tenke på deg og bloggen din :)
    Har faktisk fulgt bloggen din fra da jeg selv begynte å blogge i mai 2011 engang..

    Godt nytt år til deg og dine :)

    Klem fra meg :)

    Ps: Blir selvfølgelig gjerne med på trekningen din :O)

    SvarSlett
  86. Härlig blogg du har. Så klart vill jag också prova lyckan men att vinna. Jag länkar även från min blogg. Ha fortsatt ett kanon år.
    Hoffmansdesign

    SvarSlett
  87. Hej!
    Vilken fin blogg du har!
    Och utlottning dessutom ;O)
    Jag har sökt fram mina stickor nu efter jul så att vinna garn skulle göra mig lycklig :O)
    (Lotteri hos mig också..)
    Mvh. Vivan i finland

    SvarSlett
  88. What a lovely give-away!

    I would love to win the ball of Odin, it looks soft and is in exactly my favorite color-combination.

    Have a good, happy, healthy and creative 2012!

    SvarSlett
  89. Jag vill gärna delta i din fina give-away.

    SvarSlett
  90. Jeg vet ikke helt hvordan jeg havnet her, men jeg liker bloggen din veldig godt. Koselig med give away på nyåret :)

    SvarSlett
  91. Såklart jag vill vara med i utlottningen. Hoppas du får ett underbart 2012!

    SvarSlett
  92. Ønsker deg et riktig godt, fint og kreativt nytt år!

    SvarSlett
  93. Hej! Such a fun giveaway =) Best wishes for the New Year!

    SvarSlett
  94. Jag vill också vara med, ibland har jag tur. Vilken fin blogg du har , roligt att hitta dig.
    Britt

    SvarSlett
  95. Hej! Jag vill gärna vara med i denna utlottning. Jag håller precis på att börja blogga igen. Jag har lagt upp en ny blogg som heter Pysselmari. Jag hoppas på nybörjar tur.

    SvarSlett
  96. Så koselig med give aways. jeg har ennå ikke vunnet, men prøver meg med like godt mot også denne gangen ;o) Sida di er jeg innom både titt og ofte til inspirasjon og glede. Ønsker deg et godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  97. Sikke dejlige gaver :-) jeg er helt sikker med.
    Godt nytår.
    Majbritt

    SvarSlett
  98. Jeg vill gjerne være med :) En kjempe fin blogg du har.Gleder meg til å følge denne.

    SvarSlett
  99. Så flotte premier!
    Jeg er helt klart med :)

    Håper du har fått en fin start på det nye året,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  100. Denne har gått meg hus forbi! Vil veldig gjerne være med på giveaway med så fine premier :)

    Flotte og overkommelige mål du har for 2012 :)

    SvarSlett
  101. Stickar inte själv men har en syster som är fantastik och vinner jag ger jag henne vinsten
    Självklart
    Hälsar
    Lena i Kalmar
    Sverige
    lena.idbrant@telia.com

    SvarSlett
  102. Hittade till din inpirerande blogg idag helt nydlige saker..jag lägger mig som följare. Oh naturligtvis vill jag vara med i din give away lottning..titta gärna in till mig på Pepparbacken.
    Ha EN GO HELG FRÅN mONICA

    SvarSlett
  103. Åhh vilken mysig blogg Är gärna med och tar en lott. Hälsar marja från grannlandet =)

    SvarSlett
  104. Har fulgt med bloggen din lenge, og har veldig lyst til å vinne en liten overraskelse :)
    --klem--

    SvarSlett
  105. Så fina vinster! Hoppas på tur med en lott.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvarSlett
  106. Takk for flott inspirasjon. Godt med mål for 2012

    SvarSlett
  107. Jag vill också vara med om utlottningen av fina garner.

    Hälsningar från Finland!
    mlaymark@gmail.com

    SvarSlett
  108. en blogg jeg alltid liker å titte innom. Fortsett som du stevner!

    SvarSlett
  109. Blir gjerne med på gi-borten din jeg!

    SvarSlett
  110. Å fine garnet! Ja takk, det vil jeg være med på:)

    SvarSlett
  111. Flotte præmier....jeg vil gerne være med i trækningen :-)

    SvarSlett
  112. Hei, dette har eg ikkje fått med meg, men det har mange andre :))
    Ønsker å vere med på denne Giveawayen din, Ulla-Bella og ser fram til mange gode bloggebesøk og inspirasjoner:)

    klem

    SvarSlett
  113. Klart jeg også vil være med :)

    SvarSlett
  114. Ja, dette vil eg òg vera med på...betre seint enn aldri :) fine "multi"garn :)
    Klem

    SvarSlett
  115. Jøss, hadde jeg misset denne? :) Godt du minner på ;) Vil selvsagt være med!

    Pjoning ja... Skulle jeg også lært meg.. Og hakking for den del ;)

    SvarSlett
  116. Godt du la ut ei påminning, for dette ville eg og vere med på.

    SvarSlett
  117. Selvsagt vil jeg også være med. Godt du minte oss på det. Ha en flott dag

    SvarSlett
  118. visst vill jag vara med o tävla .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)