Man tar det man har - julepynt

Det er ikke måte på hva man kan lage med brukte tørkerull-hylser. Denne stjernen er laget ved å brette hylsene og lime dem sammen. Deretter er den stemlet med Distress Ink, som er en stempelpute jeg ellers bruker til de selvlagde stemplene mine og Art Journaling.
 

Juletreet er laget på samme måten, og fargen er blanding av blått og gult stempelpute-blekk.

Det er gøy å lage ting ved å bruke det man har for hånden. På en eller annen måte gir det en god følelse nå i førjuls-handle-mani-tiden.


30 kommentarer:

  1. supper flotte, God ide, glædig jul til dig og dine kære,

    SvarSlett
  2. Gjenbruk gir en god følelse, ja. Denne julepynten ble skikkelig tøff.

    SvarSlett
  3. Er det mulig, det ble kjempe fint.
    Likte spesielt godt den stjernen.
    Kos deg i førjulstiden
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Det ble kjempeflott! Likte stjerna veldig godt!
    Kos deg i førjulsstria videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Wow! Jeg er imponert! Så fine! Ja, du er dyktig!

    SvarSlett
  6. For en kreativ og kjempemorsom idé! Og så så fint det ble :)

    SvarSlett
  7. Imponert jeg altså:)) Kjempefine julepynteting:))

    SvarSlett
  8. Flotte stjerner. Dorullar kan jammen brukast til mykje fint. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  9. Nææ så smart! Nydelige stjerne og juletre du har tryllet frem! Det er så flott med gjenbruk!!
    God helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  10. Er det mulig, sier jeg bare :-) FOr et oppkomme av gode ideer du er :-D Stilig!

    Ha ei flott helg - klem Siv

    SvarSlett
  11. Smart ide. Jeg er også vild med dine æggevarmere..
    God aften :)

    SvarSlett
  12. Hei.Du er så flink og kreativ har ikke ord.Kjempe nydelig.Kjempe lurt.Tusen takk for tippset.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre og en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  13. Så flink du er! =) De stjernene ble kjempefine. For ikke å snakke om de eggevarmerne under her. Delikat med hvitt synes jeg. =)
    Klem fra ToneB

    SvarSlett
  14. Jøss , så herlige de var . Skal ikke mye til for å lage lekre ting, artig :O) Klem fra Bente og ha en riktig God Jul :)

    SvarSlett
  15. Nej säger min 19åring, det där kan aldrig i världen vara tørkerullar.. ta det som en komplimang, du är så kreaktiv :)

    SvarSlett
  16. Dejlig når man kan få så flot en stjerne og juletræ. ud af ting man har ved hånden.
    God weekend til dig

    SvarSlett
  17. Falt for stjernen, må prøves ut:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  18. Ja det var litt alternativt og kjempelekkert.
    God helg til deg.
    Klemz

    SvarSlett
  19. Så smart. Likte spesielt godt stjerna.
    Ellen :)

    SvarSlett
  20. Grönt är en storfavorit! ;)
    Det var inte jag som skrev om julklappspelet och vi har aldrid provat det i min familj, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med reglerna.

    SvarSlett
  21. Så flot og origovalt - utroligt, hvad man kan få ud af ingenting næsten.

    SvarSlett
  22. ... originalt... skulle der have stået...

    SvarSlett
  23. Underbart! ... som vanligt! :)

    SvarSlett
  24. Fantastisk mye flott og forskjellig du har laget. Måtte bare legge meg inn som følger på bloggen din.

    SvarSlett
  25. Det kan neppe være noen som tror at du sitter med hendene i fanget. jeg blir like imponert hver gang jeg er innom deg og ser hva du har produsert mellom hvert besøk.

    Likte forresten veldig godt idéen med skjerfet og t-shorten til husbonden. De fleste menn har vel noen t-shorter som er klare for redesign?

    SvarSlett
  26. Det var en enkel och god idé. Riktigt flott blev den ju också.

    SvarSlett
  27. Det var jo utrolig smart og veldig fint.
    Vil gjerne ønske deg og dine en riktig GOD JUL!

    SvarSlett
  28. Så genialt da, du er smart!God ide..:-) God jul til deg..

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)