Garn på vekta!

Da er det tid for å avsløre hvor mange gram alle nøstene veide til sammen. Gøy at det var så mange som ville være med på min lille gjettekonkurranse.
 Innholdet veide 930 gram

Blant følgerene er disse vurdert som vinnere:

1. plass går til Helle Jescika som gjettet på
925 gram (5g manglet)

2. plass går til Lin som gjettet på              
947 gram (17 g for mye)

3. plass går til Fiff som gjettet                  
975 gram (45 g for mye)
  
1. premie: Cashmere merino silk - Sublime
2. premie: Fagstrikk - Sokkegarn fra Rauma

3. premie: Mandarin Petit - Bomullsgarn fra  Sandnes
Da må jeg be dere om å sende meg deres adresser på e-post.
 



29 kommentarer:

  1. grattis til flinke gjettere :D

    SvarSlett
  2. Hej Ulla- Bella

    Undskyld du ikke har hørt fra mig... Hvor skønt.. jubbiiiii

    Helle Pedersen
    Monbjergvej 11
    8752 Østbirk
    DK

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerene! Du lagde en morsom konkurranse Ulla-bella. :))

    SvarSlett
  4. Grattis till alla vinnarna!
    Måste ha missat detta, synd på så fina vinster.
    Önskar dig en trevlig dag.
    Annika

    SvarSlett
  5. Nei og nei, denne konkurransen har eg ikkje fått med meg!! Så koseleg! Gratulera til vinnarane!

    SvarSlett
  6. Grattis til tre heldige vinnere!
    =)Misemor

    SvarSlett
  7. Utrolig hvordan kunne jeg unngå å se den konkurransen ;) Gratulerer til vinnerne :) og god helg til deg :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Godt gjettet! Også så flotte premier!
    God helg :)

    SvarSlett
  9. Hej! Oj, så roligt! Att jag gissade så pass nära, det trodde jag nog inte :-) Jag ska skicka min adress till dig snarast! Tacktack!

    SvarSlett
  10. Gratulere til vinnerne!
    Jeg var (nesten) kilovis unna :-)

    SvarSlett
  11. Gratlerer til vinnerne!
    Ellen:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer til heldige vinnere!
    God helg :O)

    SvarSlett
  13. Godt gjetta av vinnerne! Jeg var laaangt unna :-D Kjempeartig arrangement!

    SvarSlett
  14. Har vært litt nysgjerrig på hvor mange gram det var i egget. Utrolig hvor mye som kan få plass i et påskeegg. God helg!

    SvarSlett
  15. Hurraaaaaa hvor er jeg heldig. Tusinde tak. Det garn skal bruges naar jeg skal laere at strikke top-down stroemper. Hurraaaaa.

    SvarSlett
  16. Dette var en morsom konkurranse! Men jeg var visst ikke så altfor flink til å gjette ;) Fine premier du har!

    SvarSlett
  17. Jättegrattis till de lyckliga vinnarna.

    Tack för en fin utlottning.
    jag var ganska långt ifrån med min gissning ser jag.

    önskar dig en riktigt fin helg
    Gunilla

    SvarSlett
  18. Grattis til heldige vinnere! =)

    God helg!

    SvarSlett
  19. Kul tävling du hade!
    Synd att jag inte vann...såg lite fel där på några gram!
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  20. Gratulerer til dei som vann :) God helg :)

    SvarSlett
  21. Oj, vad mycket garn. Bättre med garn än godis i påskägg, tycker jag. :)

    SvarSlett
  22. Påskeegg med garn i, -artig konkurranse du har laget!
    Gratulerer til de tre vinnerne som får sånne fine premier!!

    Ei fin helg til deg fra meg:D

    SvarSlett
  23. Gratulerer til vinnerene :-)
    Jeg var laaaangt unna :-)
    hihi :-)

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  24. Hei!! Jeg rakk aldri å gjette..... Men det var en artig konkuranse......God helg!! AnneK:-)

    SvarSlett
  25. Gratulerer til vinnerne.
    Klem Tone

    SvarSlett
  26. grattis til vinnere :) og til deg selv også,som vant nominasjonspremie :)) et slikt påske egg vil jeg ønske meg av påskeharen i år :)))

    god lørdag kveld til deg
    :)

    SvarSlett
  27. Hvorfor så jeg ikke denne konkurransen før nå..jeg vil også være med! Får følge med på bloggen din framover i tilfelle det kommer flere konkurranser. ;-)

    Grattis til de tre vinnerne! :)

    SvarSlett
  28. Jösses amanda, det motsvarar ju 20 garnnystan. Otroligt att du klarade pressa ner så mycket!
    Grattis till vinnarna :)

    SvarSlett
  29. Hej..o tackar för skrivningen idag.. Oj det va ett stort ägg, det skulle man ha haft!!det gröna garnet Sublime det stickar jag av nu , en väst åt barnbarnet..det är roligt att sticka av det, så mjukt o skönt./Kikka

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)