Gode intensjoner


Med motet på topp startet jeg oppklippingen av lokalavisen, og snurret i vei. Da det var et passe stort nøste satte jeg igang og strikke. Men det skulle vise seg og bli vanskelig. Avispapiret var tynt, og delte seg lett. Neste som måtte prøves var ukebladet. Papiret lot seg lett tvinne, og det var slett ikke så ille å strikke med heller. Mine intensjoner om å lage en matte, ble fort redusert til et kjeleunderlag. Kramper i fingrene og en stor blemme ble resultetet - og et kjeleunderlag da - til den minste kjelen i skapet.

9 kommentarer:

  1. He, he! Men skulle det bare klippes og tvinnes? Du skal ihvertfall ha ros for innsatsen :)

    SvarSlett
  2. Ja det må jeg , bra innsats :) Har klippet opp stoffer for så å fingerhekle av remsene :) Kanskje du vil prøve det ? Ble ikke verst det husker jeg !

    SvarSlett
  3. Prøv plastposer. Klipp dem opp i strimler og hekle . Jeg har prøvet det og da kan man lage matter:) Blir kjempefint om du har plastposer i forskjellige farger.

    SvarSlett
  4. Morsom lesing. jeg har også heklet med plastposer, men det er litt samme versjon. Optimistisk i starten til det smuldrer opp til nesten ingenting.
    koselig at du har lagt deg til som følger hos meg så nå følger jeg deg også. ;))

    SvarSlett
  5. Nå er det iallefall prøvd da.
    Flott innsats!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Plastposer må prøves også, og deretter stoffremser:) Godt det er ferie nå da.

    SvarSlett
  7. Dette var morsomt, men jeg tror vel kanskje resultatet blir bedre om du bruker plastposer eller gamle dynetrekk - den stilen der. Har du forskjellige farger vil det bli kjempestilig, og ingen kan si noe om at det ikke er resirkuleing. Synes du er tøff!

    Takk for hyggelig kommenar hos meg forresten, alltid kjekt med nye folk på bloggen;))
    Kom gjerne igjen!

    SvarSlett
  8. He he - du fikk i alle fall laga noe da ;-) Selv den minste kjelen trenger et underlag :-)

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  9. Det var jo bra det kunne brukes til noe. Artig ide å strikke med avispapir. Har visst liggende en UFO av plastposestrimler. Kanskje på tide å finne den fram?

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)